Palautusoikeus


Lempiravinto tarjoaa asiakkailleen 14 päivän palautusoikeuden. Tuotteet voi palauttaa postin Helposti -koodilla (ohjeet alla). Asiakas vastaa itse palautuskustannuksista. Mikäli olet saanut väärän tai viallisen tuotteen, niin Lempiravinto vastaa palautuskustannuksista maksamalla ne pankkitilillesi palautuksen saapumisen jälkeen (lue tarkemmat ohjeet alta).

Palautettavien tuotteiden tulee olla täysin alkuperäisessä kunnossa ja avaamattomia.

Palautettavat tuotteet tulee pakata huolellisesti.

Palautuksen tekeminen

Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi). Palauta paketti automaattiin tai postiin sieltä saamasi ohjeen mukaan.

Saitko väärän tai viallisen tuotteen?

Jos olet vastaanottanut virheellisen tai väärän tuotteen, ota meihin yhteyttä 14 päivän sisällä ja ilmoita viasta, tuotenumero sekä tilausnumerosi. Sovellamme kuluttajansuojalakia. 

Viallinen tuote korvataan pääsääntöisesti uudella tuotteella. Jos emme voi tarjota vastaavaa tuotetta, jolla voimme korvata alkuperäisen tuotteen, myönnämme tuotteelle palautusoikeuden.


Takaisinmaksu

Takaisinmaksu suoritetaan 14 päivän sisällä samalla maksutavalla, jota alkuperäisessä tilauksessa käytettiin. Lempiravinnon asiakaspalvelu käsittelee sekä rekisteröi palautuksen.